Вікі Mount and Blade Вікі
Advertisement
Вино
thumb 15px
Ігри
thumb 20px thumb 20px thumb 20px thumb 20px
Базова вартість
220 220 220 780
Вага
30.0 30.0 30.0 60.0
Кількість товару
50 50 50 40
Моральний Бонус
+0 +0 +5 +0
Здобич
Ні Ні Ні Ні
Тип Товару
Товар/Їжа
Виготовлено з...
Зроблено в...
Немає інформації

Вино (англ. Wine) - предмет в іграх серії Mount & Blade. Вино використовується як товар для торгівлі і не дає ніякої надбавки до моралі, також потрібно для організації свята, де воно буде подаватися дворянам поряд з елем. В Mount & Blade: Вогнем і мечем, вино, однак, дає високу прибавку до моралі загону.

Виробництво[]

Ви можете побудувати підприємство, яке виробляє вино, в будь-якому місті. Для того, щоб це зробити, необхідно знайти Гільдмайстра  і поговорити з ним, вибравши побудувати виноробню. Початкова вартість 5000 денарів. Підприємство буде виробляти дві одиниці вина з чотирьох одиниць винограду. Вартість кожного тижня 60 динарів. Оскільки виноград надходить у таких невеликих кількостях і забезпечує невеликий приріст моралі, виробництво вина, як правило, набагато вигідніше для використання винограду.

Застосування[]

Вино - один з двох видів алкоголю в Mount & Blade і Mount and Blade: Warband. Щоб ваше свято вважали гідним, необхідно буде купити багато алкоголю, тому вино, як і ель, є важливим продуктом при організації будь-якого свята. Другим очевидним використанням вина, є його перепродаж.

Товари
Їжа ВиноградЯловичинаКапустаКовбаскаКопчена рибаКурятинаМед
БорошноОливкиПивоЗерноСвининаВершкове маслоСушене м'ясоСир
ФруктиХлiб
Товари ОксамитВиноГорілкаГлиняне начинняЗалізоІнструментиБарвникиОлія
ХутроОброблена шкіраПрядивоПолотноПорохЗв'язка льонуСільСпеції
ТютюнФінікиВовнаВовняна тканинаШовк-сирецьШкуриЕль
Advertisement