Вікі Mount and Blade Вікі
Advertisement
Зерно
thumb 15px
Ігри
thumb 20px thumb 20px thumb 20px thumb 20px
Базова вартість
32 50 50 25
Вага
20.0 30.0 30.0 15.0
Кількість їжі
50 50 50 150
Моральний Бонус
+4 +8 +3 +8
Здобич
Ні Ні Ні Ні
Їжа

Сировина

Виготовлено з...
Що робиться з...

Зерно (англ. Grain) - найпоширеніший джерело прожитку. Висока кількість разом з легкістю і дешевизнею робить цей тип їжі ідеальним на багатьох етапах гри.Як і будь-яка інша їжа, використовується для годування загону або зближення з лордами під час свят. Ви також можете отримати завдання від старости села - принести їм певну кількість зерна.

Де можна отримати зерно.Зерно можна придбати у селах  або у містах. Можна напасти на лігво бандитів  або напасти на село та пограбувати селян, а можна напасти на караван!

Ціна[]

Зерно доступне і недороге і є майже у всіх містах і селах, але в деяких місцях (Рейвадін ) його продадуть вам дешевше ніж в інших містах (Барейе ,Тульга ). Його покупка в селах може бути до 3 динарів, а продаж в найближчих містах за 50 динарів, що робить таку купівлю-продажу досить гарним шляхом в заробітки пари сотен динарів.

Виробництво[]

Зерно використовується для переробки його у борошно, а  з борошна в свою чергу роблять хліб. Ви можете придбати собі це підприємство для невеликого заробітку. Для того, щоб це зробити, необхідно знайти Гільдмайстра і поговорити з ним про підприємство, вибравши побудувати Млин та Пекарню. Початкова вартість підприємства складає 1500 денарів. Підприємство буде виробляти 6 штук хліба з одного мішка зерна. Вартість кожного тижня 60 динарів. Зерно використовується для переробки його у ель. Ви можете придбати собі це підприємство для невеликого заробітку. Для того, щоб це зробити, необхідно знайти Гільдмайстра і поговорити з ним про підприємство, вибравши побудувати Пивоварню. Початкова вартість підприємства складає 2500 денарів. Підприємство буде виробляти 2 діжкі елю з одного мішка зерна. Вартість кожного тижня 55 динарів. Ель і хліб мають різні ціни в різних містах, так що будьте обережні, вибираючи підприємство, щоб забезпечити максимальний прибуток.

Товари
Їжа ВиноградЯловичинаКапустаКовбаскаКопчена рибаКурятинаМед
БорошноОливкиПивоЗерноСвининаВершкове маслоСушене м'ясоСир
ФруктиХлiб
Товари ОксамитВиноГорілкаГлиняне начинняЗалізоІнструментиБарвникиОлія
ХутроОброблена шкіраПрядивоПолотноПорохЗв'язка льонуСільСпеції
ТютюнФінікиВовнаВовняна тканинаШовк-сирецьШкуриЕль
Advertisement