Вікі Mount and Blade Вікі
Advertisement
Цитата икон1.png Доброго дня, пан, ласкаво просимо в село. Я тут старійшина.
Староста села при першій зустрічі
Цитата икон2.png

Староста села — сільський ключовий персонаж, в чиї посадові обов'язки входить управлінська діяльність, наприклад, оголошення повісток або рішення трапилися проблем. Є «сільським подобою» цехового майстра. Зовнішність буває абсолютно різна.

Опис[]

За головними питаннями, що стосуються справ його села, слід звертатися до старости, адже він може постачити і забезпечити гравця рядом послуг та інформації. Зокрема, староста може запропонувати завдання, неодмінно відносять до проблем села, приклад тому - пустощі пасовища і брак голів худоби, за яким стоять розбійники. Як компенсація за відсутність торговців всіх мастей, староста може торгувати з вами дешевим вирощеним провіантом або різноманітної начинням, зробленої сільськими гончарами. Як варіант, при довгому виснаженій поході або для завдань, у старости можливо купити цілі худоби корів, яких потім можна забити на яловичину і тримати загін у відмінному бойовому дусі, або ж за завданням перегнати худобу в село з розореним господарством. З іншого можна поцікавитися недавно поміченими загонами противника, але частіше староста заперечує присутність ворогів.

Щоб вступити з ним у діалог, недостатньо просто взяти і спробувати знайти відповідний пункт у меню села - його там немає, для цього треба заходити на локацію героєм і тільки тоді в місцевості села ви знайдете старосту.

Галерея[]

Advertisement