Вікі Mount and Blade Вікі
Advertisement

Viking Conquest — це доповнення (DLC) для гри Mount & Blade: Warband, випущене 11 грудня 2014. Є другим DLC після Napoleonic Wars. Розробкою доповнення займалася Brytenwalda під керівництвом TaleWorlds, головного ідейного творця Mount & Blade. Дія гри відбувається в темні часи на території Британії та прилеглої місцевості, Данії та Норвегії. На карті з'являються 300 нових міст, сіл, замків і 21 фракція, 6 унікальних культур, яких не було в попередніх іграх серії, а сама карта стає дійсно величезною. Для гри доступно два режими: гравець може йти по лінії чітко опрацьованих квестів, де гра наповнюється сюжетом або ж відразу перейти в режим пісочниці, де гравець може робити все, що захоче. Проходячи по сюжетної лінії, гравець зіткнеться з необхідністю вибору, результат якого матиме серйозні наслідки, вплутається в круговерть любовних ліній, зіткнеться з зрадами, злетами і падіннями. У грі за раніше доступна можливість вибрати свою передісторію і початкові характеристики, але на відміну від попередніх ігор, передісторії відведено трохи більше значення. Від вибору релігії персонажа залежить ставлення до нього зустрілися людей. Але під час самої гри буде можливість змінити свою віру.

Особливості[]

  • Величезний світ, який живе своїм життям. Події трапляються з вини гравця і без його участі.
  • Докладна карта Британії, Данії та Норвегії. Більше 300 міст, замків, сіл, які можна відвідувати, захоплювати, грабувати.
  • Більше 200 реальних історичних персонажів 100 додаткових NPC. Королі, лорди, дами, барди, священики і багато інших. Познайомтеся з легендарними людьми, як Івар Безкосний або його брат Сігурд Змеіноглазий, Харальд, пізніше відомий як Прекрасноволосий, і Альфред з Вессекса.
  • Більше 15 можливих компаньйонів, у кожного з яких свій характер.
  • Масштабні бої, які варіюються від грабежів сіл до епічних морських баталій. Ви можете особисто керувати кораблем, роблячи поправку на вітер, хвилі і погоду.
  • Сотні нових предметів зброї і броні!
Advertisement